January 30, 2008

Lion King - Remember! (Hungarian)

Lion King - Remember! (Hungarian)



This is the Hungarian version of Lion King.

Dialogue: Simba:
Az ott nem az apám, csak a tükörképem...

Rafiki:
Ugyan! Jobban nézd meg.
Látod? Még mindig benned él...

Mufasa:
Simba!

Simba:
Apám...

Mufasa:
Simba, elfeledtél engem...

Simba:
Dehogy, nem tudnálak!

Mufasa:
Elfelejtetted, hogy ki vagy, tehát elfeledtél engem is. Nézz mélyen önmagadba!
Sokkal több vagy, mint ami lett belőled. Foglald el a téged megillető helyet!

Simba:
Hogy mehetnék vissza? Nem az vagyok, aki voltam.

Mufasa:
Emlékezz arra, hogy ki vagy. Te az én fiam vagy, tehát vérbeli király.
Emlékezz rá, hogy ki vagy!

Simba:
Ne! Várj! Ne menj el!

Mufasa:
Emlékezz!

Simba:
Apa!

Mufasa:
Emlékezz!

Simba:
Ne hagyj itt!

Mufasa:
Emlékezz!

No comments: